Вече седем години JOLI присъства на пазара. Седем години, през които ние се борим да запазим доверието на своите клиенти и партньори и да достигнем до все така разширяващ се кръг от потребители. Седем години, през които JOLI расте и се развива заедно с клиенти си.
Дълголетието на една марка се определя главно от способностите й да се адаптира към трудностите и промяната, докато запази своята визия и идентичност. Гиганти като Кока-Кола, Мерцедес и Макдоналдс са само някои от примерите за успех, които успешно преминават теста на времето. JOLI сме устремени да преминем през всички предизвикателства, изпречващи се на пътя ни, докато запазим своите основни ценности – да носим усещане за стил и грижа на потребителя.
От основането си, марката бележи значителни темпове на растеж. През 2015 година, JOLI претърпява близо 90% растеж на годишна база, а през следващите две години – по 20%. Следвайки добрите световни практики, развитието на марката е подкрепено от инвестиции и иновации в материалната база, които ни позволяват да предлагаме все повече нови продукти на клиентите си.
През 2018 година, JOLI отново отбелязва 84% разтеж като не преставаме с обновяването на производствената база. Но най-големият успех на марката през годините е доверието на нашите клиенти и партньори, които споделят нашите ценности и визия. С такъв екип, JOLI със сигурност ще продължи да се развива.